Lokalizowanie paczek z zamówienia

LOKALIZOWANIE PACZEK Z ZAMÓWIENIEM

Składając zamówienie w naszym sklepie SOFTBUT masz pewność, że Twoja paczka zostanie wysłana najszybciej jak to tylko możliwe, a o wszelkich postępach w obsłudze zamówienia, będziesz na bieżąco informowany.

Możesz również samodzielnie monitorować status przesyłki ze swoim zamówieniem, na odpowiedniej stronie internetowej przewoźnika. I tak:

1. Dla paczek wysłanych za pośrednictwem Kuriera DPD

Wystarczy, że wpiszesz w białe pole Zlokalizuj przesyłkę wpisując numer: na tej stronie -> https://www.dpd.com.pl/ nr listu przewozowego Twojego zamówienia, który otrzymasz od nas mailem ... i już wiesz co się dzieje z paczką z Twoim zamówieniem.

2. Dla paczek wysłanych za pośrednictwem Kuriera InPost lub Paczkomatów InPost

Wystarczy, że wpiszesz w białe pole na tej stronie -> https://inpost.pl/sledzenie-przesylek nr listu przewozowego Twojego zamówienia, który otrzymasz od nas mailem i klikniesz w strzałkę obok... i już wiesz co się dzieje z paczką z Twoim zamówieniem

3. Dla paczek wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej

Wystarczy, że otrzymany od nas mailem, numer listu przewozowego Twojego zamówienia, wpiszesz w białe pole na tej stronie -> http://emonitoring.poczta-polska.pl/ i klikniesz "Szukam", by po chwili dowiedzieć się co się dzieje z paczką z Twoim zamówieniem.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl