DARMOWA WYMIANA
W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo jego wymiany.
Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:
- Wyślij do nas wiadomość na maila softbut@poczta.fm informację o wymianie towaru, napisz na jaki model, kolor i rozmiar chcesz wymienić towar.
- Zapakuj produkt, dołącz kartkę z informacją (dane kupującego oraz informacja o wymianie towaru)
*Produkt odsyłasz na własny koszt, my pokrywamy koszt ponownej wysyłki do Ciebie.
*Pamiętaj o tym, aby buty były dobrze zapakowane, tak, aby w trakcie transportu nie uległy uszkodzeniu!
*Wymieniany produkt nie może nosić śladów używania.
Bezpłatne wymiany są realizowane z dostawą kurierską na terenie kraju, w przypadku wyboru paczkomatu lub przesyłki zagranicznej musisz pokryć koszt wysyłki zgodnie z obowiązującym cennikiem.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: softbut@poczta.fm lub telefonicznie: +48 692 940 689 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić wymianę.
Adres do Wymiany:
SOFTBUT.pl
Przesmyk 17
05-090 Rybie
ZWROT PRODUKTÓW
W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania.
* Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, paczkomatami oraz usługą "e-przesyłka'. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Wypełnij formularz zwrotu/odstąpienia od umowy. Jeżeli chcesz zgłosić zwrot drogą tradycyjną dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie. Jeżeli przesłałeś odstąpienie na nasz adres e-mail lub pocztowy dołączenie pisma do paczki nie jest warunkiem koniecznym, lecz znacząco ułatwi procedurę zwrotu.
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie.
- Jeżeli zgłosiłeś zwrot drogą elektroniczną dołączenie pisma do paczki nie jest warunkiem koniecznym, lecz znacząco ułatwi procedurę zwrotu.
- Po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na podany numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
- Otrzymasz informację email, gdy przelew zostanie zlecony.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Adres do zwrotów:
SOFTBUT.pl
Przesmyk 17
05-090 Rybie
GWARANCJA I SERWIS
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w obuwiu skontaktuj się z nami.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
REKLAMACJE
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 692 940 689.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Reklamacjom podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste i za okazaniem dowodu sprzedaży.
Reklamacji nie podlega:
- obuwie z wadami jawnymi (widoczne w dniu zakupu)
- obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy)
- uszkodzenia mechaniczne obleczyn obcasów.
- uszkodzenia obcasów lakierowanych.
- wygoda użytkowania - gdyż jest to indywidualne odczucie
- naturalne zużywania się obuwia (np. zużycie fleków)
- ozdoby
- jeżeli zostały przeprowadzone naprawy poprzez osoby nieupoważnione przez producenta
*Rękojmia wyłączona jest dla przedsiębiorców.
Adres do reklamacji:
SOFTBUT.pl
Przesmyk 17
05-090 Rybie
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: softbut@poczta.fm lub telefonicznie: +48 692 940 689 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.