Darmowa Wymiana

DARMOWA WYMIANA 

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo jego wymiany.

Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:

  1. Wyślij do nas wiadomość na maila softbut@poczta.fm informację o wymianie towaru, napisz na jaki model, kolor i rozmiar chcesz wymienić towar. 
  2. Zapakuj produkt, dołącz kartkę z informacją (dane kupującego oraz informacja o wymianie towaru) 

    *Produkt odsyłasz na własny koszt, my pokrywamy koszt ponownej wysyłki do Ciebie.
    *Pamiętaj o tym, aby buty były dobrze zapakowane, tak, aby w trakcie transportu nie uległy uszkodzeniu! 
    *Wymieniany produkt nie może nosić śladów używania.

    Bezpłatne wymiany są realizowane z dostawą kurierską na terenie kraju, w przypadku wyboru paczkomatu lub przesyłki zagranicznej musisz pokryć  koszt wysyłki zgodnie z obowiązującym cennikiem.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: softbut@poczta.fm lub telefonicznie: +48 692 940 689 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić wymianę.

Adres do Wymiany:
SOFTBUT.pl
Przesmyk 17
05-090 Rybie



ZWROT PRODUKTÓW

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania.

* Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, paczkomatami oraz usługą "e-przesyłka'. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Wypełnij formularz zwrotu/odstąpienia od umowy. Jeżeli chcesz zgłosić zwrot drogą tradycyjną dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie.  Jeżeli przesłałeś odstąpienie na nasz adres e-mail lub pocztowy dołączenie pisma do paczki nie jest warunkiem koniecznym, lecz znacząco ułatwi procedurę zwrotu.
  2. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie.
  3. Jeżeli zgłosiłeś zwrot drogą elektroniczną dołączenie pisma do paczki nie jest warunkiem koniecznym, lecz znacząco ułatwi procedurę zwrotu.
  4. Po otrzymaniu Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na podany numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  6. Otrzymasz informację email, gdy przelew zostanie zlecony.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.


Adres do zwrotów:
SOFTBUT.pl
Przesmyk 17
05-090 Rybie

 

GWARANCJA I SERWIS

 

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w obuwiu skontaktuj się z nami.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

REKLAMACJE

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 692 940 689.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

Reklamacjom podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste i za okazaniem dowodu sprzedaży. 

Reklamacji nie podlega:
- obuwie z wadami jawnymi (widoczne w dniu zakupu) 

- obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy) 

- uszkodzenia mechaniczne obleczyn obcasów.

- uszkodzenia obcasów lakierowanych.

- wygoda użytkowania - gdyż jest to indywidualne odczucie

- naturalne zużywania się obuwia (np. zużycie fleków) 

- ozdoby

- jeżeli zostały przeprowadzone naprawy poprzez osoby nieupoważnione przez producenta

*Rękojmia wyłączona jest dla przedsiębiorców.

Adres do reklamacji:
SOFTBUT.pl
Przesmyk 17
05-090 Rybie

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: softbut@poczta.fm lub telefonicznie: +48 692 940 689 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl